2011. június 20., hétfő

Pasztell karkötők

Sajnos az utóbbi időben mindig olyanba fogtam bele, amihez nem volt meg minden feltétel...

Először ezt az almazöld karkötőt kellett félbehagynom, mert a kiválasztott blue zircon 3 mm-esek elnyomták a pasztell zöldet, így kipróbáltam helyette ezt a sand opal 2xAB-s kristályt, ami viszont nagyon tetszik benne.

Ebből persze csak egyetlen zacsi volt. :-(  No mondanom sem kell, hogy égen-földön kereshettem, még külföldről sem tudtam rendelni, ráadásul több mint száz darab kellene belőle.


Aztán jött a másik bukfenc... Már rég megvettem ezt a nagyon szép halvány rózsaszín bicone kristályt ami várta a méltó helyét, és most találtam hozzá 10/0 delicát. Eredetileg light rose rivolit akartam bele tenni, de nem tetszik vele. :-(

Minta: CsK&D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése