2011. szeptember 28., szerda

Verena

Nos, megszületett, nagy nehezen.

Most abba a csapdába estem, hogy előre dolgoztam mielőtt megvettem volna a tényleges hozzávalókat. Persze mire megérkezett minden már több variációt is kitaláltam, leginkább azért, mert kissé korlátozott a 8mm-es rivoli kínálat. Az egyik helyen világos, a másik helyen sötétebb nem volt, és mire összeszedtem 8 db-ot egy féléből, kész rémálom.

Majd kicsit soknak bizonyult a 4 féle bicone, a 3 fajta rivoli és az 5 féle 15/0. Belevesztem a variálásba, mert a legjobbat akartam. Hol nagyon egyhangú rózsaszín lett, hol meg túl kontrasztos. Totál lefárasztottam magam, a végén még az eredménynek sem nagyon tudtam örülni, csak annak hogy kééész!

Végül is a fotózás végére már kifújtam a mérgem, így volt energiám a montázsra. A felhasznált képeket nagyban a Picasában találjátok.

Minta: Trytobead

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, és a színe is csodás!

    VálaszTörlés
  2. Igazán megérte a sok fáradozást, nekem is nagyon ismerős a jelenség:-)))!!!!!

    VálaszTörlés
  3. A végeredmény gyönyörű lett, tehát megérte! A színei pedig csodásak lettek, tökéletes az összhamg, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés