2011. november 13., vasárnap

Sparkly wheels

Végre újra eljutottam szakkörre a Kreatív Ötletházba. Nekem való csilli-villi szettet gyártottunk, csupa kristályból.

Hát feladta a leckét a rivoli színválasztása, de az új színű kristályokból megtaláltam a hozzá illőket. Persze elsőre most sem sikerült, a harmadik nekifutásra lett csak ilyen.

Az összeillesztésen sokat variáltam - mivel nem maradt elég kristályom - a közökbe is rivolikat tettem. Most aztán mondhatom rá hogy "drágaságom".

A kapocs még hiányzik, de már megrendeltem. Sajnos a színek sem tökéletesek, a lemenő félben levő napocska érdekes hangulatot adott a szettnek.

 Minta: Melinda Barta (Beadwork 2010 june/july)

6 megjegyzés:

  1. Fantasztikusan szép egyedi munka! Csodálatos szett!Gratulálok nem mindennapi darab!

    VálaszTörlés
  2. Csodalatosan elegans szepseg lett a dragasagod :)Nagyon tetszik

    VálaszTörlés
  3. Nagyon finom, elegáns szett. Nagyon jól sikerült! Valóban nem mindennapi!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű, elegáns, és fantasztikusan szép a színe is!!!

    VálaszTörlés
  5. Hú, gyönyörűek a munkáid! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Végignéztem a blogodat, gyönyörűek az ékszereid!!!

    VálaszTörlés