2012. január 4., szerda

Jasmine gyűrű

Valahogy mindig megszenvedek a Biloba szerű mintákkal. 

Az alap apró gyöngyökből készül, így nagyon fontos a precíz munka és az azonos szálfeszesség. Minden gyöngynek szépen kell állnia, egy sem lóghat ki a sorból mert a következő majd arra támaszkodik.

Ráadásul a mintával sem voltam megelégedve, mert a 15/0-ás kásák valahogy sehogy nem akartak illeszkedni, és az oldalsó négy swari sem "ölelte" a navettet.

Végül is nem adtam fel, ahol tudtam a kásákat delicára cseréltem, és a szélső swarikkal összekötöttem a csúcsrészt. Így kis módosításokkal egész csini gyűrű kerekedett belőle.


A swarikkal nem vagyok tökéletesen megelégedve, ugyan színben passzolnak (bár a fotókon nem úgy tűnik) de nagyon átlátszóak. Szerintem valamilyen bevonatossal szebben mutatna, na de light rose satin színhez? 

Eredeti minta: Hanaa Bijoux
Módosított: a "Kedvencek újrarajzolva" albumban

7 megjegyzés:

  1. Hu de csodaszep!! Nem vagyok lila parti de ezek nagyon szep szinek egyutt.Szerintem a svarik is tokeletesek mert a kozepe a lenyeg a tobbi gyongy csak korites. Szerintem ez igy tokeletes ahogy van !!
    .Epp a napokban kerult a kezembe hasonlo szinu tila es csak neztem de semmi nem ugrobb be nekem vele kapcsolatban ugyhogy ment vissza a doboz fenekere :))

    VálaszTörlés
  2. Meseszép gyűrű! A színe fantasztikus!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek a színek, a te színeid :) Nagyon ügyes vagy, hogy volt türelmed kikísérletezni ezt a szép gyűrűformát, én lehet, hogy feladtam volna. És köszi, hogy megosztottad velünk is az új mintát!!:) Ha lesz egy kis időm ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon csinos kis gyűrűt készítettél !
    Szép színt választottál !!!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett! A színe is csodaszép!

    VálaszTörlés