2012. április 1., vasárnap

Cubic Cuties

Érdekesség képpen akartam csak kipróbálni ezeket a kockákat, de nagyon beléjük szerettem. Olyanok mint egy-egy kis kincses dobozkák, vagy régi lámpások. 

Ugyan nem egy takarékos darab, mert a swarik a kocka merevítését adják a végeken, és összefűzve már nemigen látszanak, de engem valahogy megfogott a történet.

A füli új hóbortomnak megfelelően ismét tekintélyes méretű lett, ráadásul a súlya sem elhanyagolható: 6,3g. Szerencsére nem éri el a - számomra már nehéznek titulált - 8g-os határt, de majd éles bevetésen kiderül mennyire illünk össze. :-)

Minta: Anna Elizabeth Draeger - Tiles & Tilas

6 megjegyzés:

  1. Szépséges, antik hatású szettet alkottál, nagyon tetszik a különleges minta és az óarany-rózsaszín párosítás:)

    VálaszTörlés
  2. Megint csodaszépet alkottál!

    VálaszTörlés
  3. A képen, amit láttam nálad, tényleg nem tűnt ilyen jónak! Nagyon különleges ékszer lett belőle. Szeretném majd látni élőben is:)

    VálaszTörlés
  4. Tüneményesek a kis lámpácskák, nagyon klassz az összhatás is!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen megfűzted ezt a mintát! Egy pár hete én is belekezdtem, de lett ilyen szép, ezért félretettem. De most újra kedvet kaptam hozzá:) Köszönöm a látogatást!

    VálaszTörlés