2012. június 19., kedd

Karkötő próba

Nem hagyott nyugodni a minta "karkötősítése". Sajnos nagyobb mennyiségben swariból csak hematit és crystal állt rendelkezésere, ezért lettek ilyenek a színek. (Bár fekete-fehér szettem még úgy sincs)

Az összekötésre először swarival, aztán teklával próbálkoztam, de a két fél virágkehely mindkettővel teljesen összeolvadt. Így minden mást is kipróbáltam, a végén már színtől és mérettől függetlenül is.

A két elfogadható variáció a 6 mm-es crystal swari és ez az ezüst közepű szalma volt, de mivel a füli is szalmával készülne végül azzal fűztem össze.

Persze még nincs kész, mert csak erre a 14 cm-re jutott anyag, de azért már látszik mi lenne belőle. Egyébként nekem külön tetszik a romantikus kásás-virágos résztől a stílusában merően elütő geometrikus szalmás rész... azt hiszem alszok még rá.


3 megjegyzés: