2012. augusztus 26., vasárnap

Hímzett füli

Ékköves-strasszköves fülbevalót szerettem volna hímezni ezüst-szürkéskék-vaj színben. De nem is olyan egyszerű fülit csinálni, mint gondoltam.

Vettem kétféle méretű kis ékkövet (16x11 és 10x7) és miniatűr strasszt, majd fogtam a nagyobb követ és teljesen minimálra vettem a figurát - befoglalás semmi csak egyetlen kásasor, strassz és egy kockasor, alul pedig egy kis díszítés. Majd  körbevág, elszeg és pikó... és egyből ott tartottam, hogy 7x5 cm és lazán 8g felett... így medál lett belőle.

Újra nekifutottam a kisebb kővel, minta ugyanez de strassz kihagy... és született egy.... amit talán nem is bírna el a "nyomtatott sajtó".

Teljesen át kellett gondolnom a hímzett füli ötletét. Aztán nem volt más mint a 15/0 kása... ami meghozta az eredményt. Mostmár csak azt kell megoldani, hogy párja is legyen, mert füliből ugye kettő kell. :-)

 

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörüek!!!! Elegáns, nöies és dekorativ! Várjuk a fülbevaló párját.

    VálaszTörlés
  2. Tényleg gyönyörűek lettek!!!!!

    VálaszTörlés