2012. szeptember 2., vasárnap

Gizellák

Orsi nagyszerű mintáját fűztem meg Kiki továbbfejlesztésével, igazi csilli-villi szarkáknak való medálka lett belőle. 

Az első, minta szerint 16-os rivolival készült, de csak a végén láttam, hogy egy egységgel eltolva raktam fel a swarikat - gondoltam ezért nem jött ki a kőbefoglalás cikk-cakkja. Mivel másik 16-os rivoli nem volt itthon csak 18-as, fűztem egy nővétkét is odafigyelve az elején a mintára - de a cikk-cakk így sem jött ki. A hiba valószínűleg abban keresendő hogy a 15/0 kása festett közepű kristály, és nem telt színű.

 Ezúton is köszönet a mintáért Orsinak, a segítségért pedig Kikinek :-) 
 

7 megjegyzés:

  1. Csodaszépek lettek mindketten!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű, gratulálok, nagyon jók a szinek!

    VálaszTörlés
  3. Jegeskék!!! Imádom!!! Nagyon jól sikerült színvilág, főleg aki a kéket szereti...:)Jó ötlet volt a csiszik swarira cserélése is!!

    VálaszTörlés
  4. Fura de nem tartozik a kedvenceimhez a kék szín .Mégis amikor meglátok valamit ami kék mint ezeket a gyönyörű medálokat elkap a vágy hogy fűzzek kéket .Annyira de annyira jó árnyalatokat választottál hozzá ,nagyon tetszik !!!Gratulálok !!!

    VálaszTörlés
  5. Ezek tényleg nagyon szemet gyönyörködtetőek! Kristályvirágok egyenest a jégkorszakból :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jól sikerült a színeket összeválogatnod.Nagyon elegáns lett.

    VálaszTörlés
  7. Meseszépek lettek, ezek a színek igazán fantasztikusak!

    VálaszTörlés