2013. augusztus 31., szombat

Barackvirág fülbevaló

Nehéz volt a színválasztás, mert nekem az eredeti lila változat is rettenetesen tetszett. De a sötét színek csak akkor mutatnak rajtam, ha feltűzöm a hajam. Akkor viszont nem tudok nagy fülit felvenni, mert olyan idétlenül állnak.

Ezért át kellett konvertálnom... és hát egyből a rózsaszínek felé húzott a szívem - nem is tudom miért? - de végül nagyon örülök, mert épp most vettem egy rózsafa szín pulóvert. 

 Minta: Ha valaki tudná, segítsen. :-)

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép fülcsi. Én is arra jöttem rá, hogy hiába a sötétebb színek, ha a hajam levan engedve jóformán nem is látszanak :)

    VálaszTörlés
  2. I think it is very interesting and very successful.

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép!

    Lenne egy kérésem,ha küldenél egy sort a blogomban található mail címemre ,hogy tudjak írni Neked. Köszönöm Alma

    VálaszTörlés
  4. hello I love your blog very much and Can I have a link from your blog or one review to my jewelry shop ? And I will happy to ship you some of my products for the review or link for free! Feel free to Find something you like on my shop please.
    eozy.com

    VálaszTörlés
  5. Egyszerűen fantasztikus! Imádom a fülbevalóid!!!!

    VálaszTörlés