2014. május 4., vasárnap

Windmill - or Twisted Square

Amikor megcsináltam a kétoldalas csavarodó háromszöget két változatban és a hozzájuk tartozó karkötőket, azt mondtam soha többet puklis peyote!

De amikor megláttam Eridhan virágait ezt át kellett gondolnom. Az ötágú kék verzió volt az első ami megtetszett, aztán a méz közepű négyzet patinás hangulata átbillentett.

Az első próba farmer kékes-fagyos lilás változat volt öt ággal. De hamar rájöttem hogy inkább négy ágút szeretnék. Egyúttal gyorsan hozzám közelebb álló színekre is váltottam...

Persze megint a kristály volt a nehéz dió, de szerencsére Tiszi exlusive kínálatával több jó variáció is kínálkozott. A választásom a Preciosa crystal ab rivoli-jára esett, mert hihetetlen jó színe van. 

Na most aztán ötletelhetek a szettesítésen! :-)

 Minta: Eridhan Creations

4 megjegyzés: