2015. január 31., szombat

Alice nyaklánca

Amióta megláttam a Twilight-ban Alice nyakláncát, azóta szeretnék csinálni egyet. De  a bársonyszalag önmagában nem tűnt túl kényelmesnek, ...azért néha tüsszenteni is kell. :-D

Próbálkoztam ferde irányban szabott anyaggal, de a 45 fokos szabást semmi sem tűrte jól. Ma a méterárusnál viszont találtam bársony gumiszalagot. Ugyan szürkét szerettem volna, ám nem volt olyan nagy a választék. Végül ezt a kávé színűt választottam.

A minta a kő és az ezüst kása tuti volt, a swarit és a delicát kellett megálmodni. Mivel a vitrail mediumban sok szín van, rá esett a választás, a delica meg... hát nagyon szeretem a satin színeket.

Mutatós darabka lett, mindenkinek ajánlom, aki reggel találja ki, hogy esete már villogni kellene valamiben.

Minta: Snivli

2 megjegyzés:

  1. Bogarat ültettél a fejembe.. szép, mutatos, gyorsan elkeszülő darab, már csak bársony szalag kell, más lenne is

    VálaszTörlés
  2. Rég nem jártm nálad, most jól bepótolom :o)
    Éppen a hétvégén adták le újra a filmet a TVben. Amint megláttam Alice-t a nyakláncával rögtön Te jutottál eszembe :-D

    VálaszTörlés